Turkcell ve Amazon Türkiye İş Birliğiyle Yeni Bir Adım Attı
Turkcell, dijital dünyada önemli bir iş birliğine imza attı ve Amazon Türkiye ile güçlerini birleştirdi. Bu iş birliği kapsamında, Amazon.com.tr ve Amazon mobil uygulamasında özel bir Turkcell marka sayfası oluşturuldu. Turkcell’in zengin dijital içerikleri artık Amazon platformlarında da yer alacak. Turkcell, Superonline ve TV+ ürün ve hizmetlerini tanıtan bu sayfada, Turkcell aboneliği, Superonline internet başvuruları ve TV+ üyelik işlemleri gibi birçok işlemi kolayca gerçekleştirebilecek.
“Daha Hızlı ve Entegre Bir Müşteri Deneyimi İçin Çalışıyoruz”
Turkcell’in ürünleri ve hizmetlerine kolay erişim sağlayan bu iş birliğinin ilerleyen süreçte Turkcell Pasaj ürünlerini de kapsaması planlanıyor. Turkcell Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kadri Özdal, iş birliği hakkında şunları söyledi: “Amazon Türkiye ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliği, dijitalleşme vizyonumuzda önemli bir adımı temsil ediyor. Amacımız, kullanıcılara dijital ortamda daha etkileşimli, hızlı ve entegre bir deneyim sunmak. Yaptığımız iş birliğinin kapsamını genişletmeyi hedefliyoruz.”
Amazon Ads Türkiye, Mısır ve G. Afrika Genel Müdürü Yasmine Hassan ise iş birliğiyle ilgili şu açıklamalarda bulundu: “Müşterilerimizin Amazon.com.tr’de aradıkları ürünlere kolayca ulaşmalarını sağlamak en büyük önceliğimiz. Turkcell ile yaptığımız iş birliği sayesinde, müşterilerimiz Turkcell’in ürün, hizmet ve kampanyalarına hızlıca erişebilecek. Müşteri deneyimini geliştiren bu tür iş birliklerinden büyük memnuniyet duyuyoruz.”